50-tka je nová 40-tka
Viac ako 3.500 ľudí sa zúčastnilo výskumu o živote ľudí nad 50 rokov na Slovensku.
Filtrovať podľa kategórie
Viac ako 3.500 ľudí sa zúčastnilo výskumu o živote ľudí nad 50 rokov na Slovensku.
McDonald's prichádza aj v tomto roku s limitovanou edíciou Maestro, za ktorej receptúrou stojí známy český šéfkuchár, Přemek Forejt.
Nemecký spoločnosť LANXESS, výrobca špeciálnych chemikálií, urobila vo svojom portfóliu polyolov a oxidačných produktov dôležitý krok smerom k väčšej udržateľnosti.
Chobotnice sú základom stredomorskej stravy.
Začiatkom roka 2021 trvala erupcia Etny niekoľko týždňov.
Podľa Budanova zohrali dôležitú úlohu informácie distribuované ukrajinskou rozviedkou.
V minulom roku taktiež stúpol aj dovoz mikročipov do Kazachstanu.
Nový balík bezpečnostnej pomoci v hodnote 375 miliónov dolárov bude zahŕňať muníciu, delostrelectvo a vozidlá.
Hlinova platforma Umiernení ešte vo februári tohto roku opustila stranu Dobrá voľba a Umiernení.
V súčasnosti sa podľa Ukrajincov v Pivdennom nachádza viac ako 1,5 milióna ton poľnohospodárskych produktov pre desať krajín sveta vrátane štátov z Afriky a Ázie.
22.5.2023 (SITA.sk) – Viac ako 3.500 ľudí sa zúčastnilo výskumu o živote ľudí nad 50 rokov na Slovensku. Výsledky sú pozitívne. Takmer polovica sa cíti mladšie oproti svojmu veku. Z nich polovica sa cíti mladšie až o 10 rokov. 83 % respondentov vníma samého seba ako životného optimistu.
Ak máte viac ako 50 rokov, aj váš názor zaujíma organizátorov tohto unikátneho výskumu. V prípade, že vyplníte priložený dotazník, môžete sa zaradiť do zlosovania o 23 cien v celkovej výške 3.550 EUR.
Prebiehajúci výskum je zameraný na viacero oblastí. Ešte nie je ukončený, ale pár zaujímavých výsledkov je k dispozícii už teraz.
72 % respondentov trávi na internete viac ako hodinu denne
Najsledovanejším influencerom je Igor Bukovský a Adela Vinczeová
84 % respondentov považuje „bonzovanie“ za odpudivé konanie, ktorým pohŕdajú
45 % respondentov užíva vitamíny a výživové doplnky denne
45 % respondentom záleží na ich zdraví a aktívne k nemu pristupujú
Približne polovici respondentov záleží na ich zdraví, ale nič pre to nerobia
29 % respondentov prispieva finančne svojim deťom a u 16 % je to opačne – deti prispievajú rodičom
Výskum organizuje poradenská spoločnosť Silwer, ktorá sa špecializuje na marketing pre cieľovú skupinu staršiu ako 50 rokov. Zapadá do série výskumov, ktorých cieľom je lepšie spoznať tento zaujímavý segment a jeho obchodný potenciál. Silver generácia, ako sa často ľudia nad 50 rokov nazývajú, predstavuje na celom svete tú najbonitnejšiu skupinu spoločnosti. Preto sa začínajú dostávať do záujmu marketingových pracovníkov.
Ak sa chcete aj vy zúčastniť tohto výskumu a vyhrať finančné výhry, vyplňte tento dotazník. Organizátorov zaujíma názor každého nad 50 rokov.
Informačný servis
Viac k témam: Dotazník, PR, Prieskum, Výskum
Zdroj: SITA.sk – 50-tka je nová 40-tka © SITA Všetky práva vyhradené.