Ako zvýšiť reputáciu vašej firmy a prečo je to dôležité najmä počas krízy?
Ste autoritou vo vašom segmente a máte dobrú firemnú reputáciu? Ak to tak nie je, treba to zmeniť.
Filtrovať podľa kategórie
Ste autoritou vo vašom segmente a máte dobrú firemnú reputáciu? Ak to tak nie je, treba to zmeniť.
Len pár dní po udelení ceny Hermes Komunikátor roka za sériu eventov na podporu zamestnancov k návratu do kancelárií sa spoločnosť Henkel Slovensko opäť ocitla na stupni víťazov.
Presné okolnosti a príčiny dopravnej nehody sú zatiaľ predmetom policajného vyšetrovania.
Britská spravodajská služba tiež naznačila, že Rusko pravdepodobne pracuje na vytvorení nových súkromných žoldnierskych skupín, ktoré by mohli byť alternatívou k Wagnerovej...
Päťdesiatosemročného Petera Murrella v stredu ráno vzali do policajnej väzby a vypočúvajú ho.
Firma oznámila svojim zákazníkom koniec činnosti po takmer dvoch desaťročiach podnikania.
List z januára 2018 Andruskó odovzdal svojim známym, aby ho v prípade, že sa mu niečo stane odovzdali polícii.
Najväčšia zdravotná poisťovňa dala verejný prísľub, že nábor nových poistencov bude realizovať už len prostredníctvom zamestnancov vlastnej pobočkovej siete, aby tak predišla...
Vladimír Ledecký (SaS) o novom projekte rezortu hovorí ako o predraženom projekte na počítanie Rómov.
Lučin teraz podľa nich vlastní „unikátnu“ zbierku v hodnote 25-tisíc dolárov, ktoré chcel použiť na drony pre ruskú armádu.
5.4.2023 (SITA.sk) – Ste autoritou vo vašom segmente a máte dobrú firemnú reputáciu? Ak to tak nie je, treba to zmeniť. Najmä v období krízy môže od toho totiž závisieť prežitie vášho podnikania. Existuje účinný spôsob, ako zvýšiť reputáciu vašej spoločnosti a pomôcť vášmu biznisu napredovať.
V časoch krízy si ľudia dobre rozmyslia, kde minú svoje peniaze. Podľa prieskumu spoločnosti Sprout Social až 57 percent zákazníkov minie najviac u svojej obľúbenej značky a až 76 percent ju uprednostní pred konkurenciou. Toto je podstatný fakt, od ktorého môže závisieť prežitie vášho biznisu najmä v neľahkom období. Navyše, podľa prieskumu spoločnosti Dimension Data z roku 2017 až 84 percent firiem, ktoré pracujú na zlepšení reputácie svojej spoločnosti, dosahuje o 4 – 8 % vyššie výnosy ako ich konkurencia.
Reputácia vašej firmy je súhrnom toho, ako vás ľudia vnímajú. Často sú ovplyvňovaní nielen osobným kontaktom, ale tým, čo sa o vás hovorí, respektíve píše v médiách. Veď aj vy sami pred každým obchodným stretnutím zisťujete informácie o danej spoločnosti na internete. Dobrou správou je, že tento fakt sa dá využiť vo váš prospech. Firemná reputácia je tiež spôsob, akým vás vnímajú aj vaši zamestnanci. Ak má vaša spoločnosť dobrú povesť, máte väčšiu šancu získať pre naplnenie svojich biznis cieľov najväčšie talenty, ktoré vaše podnikanie podržia.
Niektoré dôležité aspekty, ktoré pomáhajú vytvárať pozitívnu reputáciu značky, sú:
sociálna zodpovednosť
kvalitné služby a tovar
zameranie na zákazníka
kultúra pracoviska
etické správanie
online prítomnosť
Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zvyšovať reputáciu firmy, je prostredníctvom spolupráce s relevantným médiom, s ktorým sa budete spolupodieľať na tvorbe obsahu. Vyjadrovanie sa k aktuálnym témam v spravodajstve dáva spoločnosti pridanú hodnotu a pomáha jej stať sa autoritou v danom segmente. Najmä ak ide o odborné zdroje, ktoré majú veľmi dobrú čitateľskú základňu a poskytujú kvalitný obsah.
Pri výbere webov, na ktorých chcete publikovať, by ste mali zohľadniť niekoľko faktorov, a to:
Relevantnosť obsahu: Váš obsah by mal byť relevantný pre cieľovú skupinu médií a ich čitateľov. Len tak ich zaujmete a získate v nich lojálneho zákazníka.
Kvalita obsahu: Obsah, ktorý publikujete, by mal byť kvalitný a dobre napísaný. Ukážte lídrov a odborníkov spoločnosti, aby ste posilnili svoju online prítomnosť a odbornosť. To pomôže získavať dôveru čitateľov a zvyšovať vašu reputáciu.
Frekvencia publikovania: Pravidelným publikovaním hodnotných príspevkov a komentárov na vybraných médiách máte väčšiu šancu získať dôveryhodnosť a meno odborníka vo vašom odbore.
Dôveryhodnosť médií: Spolupracujte s webmi, ktoré majú v danom odvetví dobré meno. Napríklad Slovenská tlačová agentúra SITA ponúka možnosť spolupráce na jej odborných weboch a tým poskytuje firmám príležitosť prezentovať sa v danom segmente.
Budovanie pozitívnej online reputácie je dlhý proces. Účinky svojich činov neuvidíte zo dňa na deň. Ale odmena stojí za námahu!
Informačný servis
Viac k témam: firemná reputácia, PR, reputácia
Zdroj: SITA.sk – Ako zvýšiť reputáciu vašej firmy a prečo je to dôležité najmä počas krízy? © SITA Všetky práva vyhradené.