BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“
Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej...
Filtrovať podľa kategórie
Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma". Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej...
Neznámy páchateľ zamenil originál knihy za kópiu a spôsobil škodu najmenej 30-tisíc eur.
Minister obrany uviedol, že spory v koalícii sú už dlhodobejšie a nejakým spôsobom sa po privezení vakcíny nezmenili.
Mnohé firmy museli z dôvodu koronavírusu prispôsobiť spôsob práce, ponuku služieb, či kontakt s klientom. Pre zamestnancov sa pritom stali jedným z najdôveryhodnejších zdrojov...
Majiteľ pohostinstva nerešpektoval aktuálnu vyhlášku Úradu verejného zdravotníctva SR.
Až 83 % Slovákov považuje tému rodovej rovnosti za dôležitú, no zároveň iba 48 % z nás si myslí, že žijeme v spoločnosti, ktorá je rodovo vyvážená.
Ľudia majú podľa podpredsedu parlamentu Gábora Grendela dosť problémov aj bez konfliktov v koalícii.
Cena za tonu emisií CO2 sa aktuálne pohybuje na úrovni 37 eur a do roku 2050, čo je medzník, ku ktorému sa EÚ zaviazala k uhlíkovej neutralite, by sa mohol postupne zvýšiť takmer...
Firma ukončuje produkciu všetkých áut so spaľovacím motorom, vrátane hybridov.
Slovenská advokátska komora od špeciálneho prokurátora žiada preverenie medializovaných informácií, že advokátovi údajne nebolo umožnené podpísať splnomocnenie na oboznámenie sa...
3.3.2021 (Webnoviny.sk) – Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program „SuperOsma“. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.
Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. „Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.
Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci BILLA kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu 2,99 eur zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane „SuperOsma“. Ak zákazník BILLA kartu nevlastní, na zakúpenie plyšového kamaráta alebo hrnčeka za cenu 2,99 eur je potrebné nazbierať 15 nálepiek.
Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program „SuperOsma“ prostredníctvom TV a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore i PR. TV spot k vernostnému programu „SuperOsma“ je dostupný tu.
Informačný servis
Viac k témam: PR, SuperOsma, vernostný program
Zdroj: Webnoviny.sk – BILLA má nový vernostný program pre deti – „SuperOsma“ © SITA Všetky práva vyhradené.