Digitalizácia prinesie zmeny v doručovaní dobierok
Digitalizácia a inovácie sa nedotýkajú len takých sektorov ako je IT, zdravotníctvo či bankovníctvo. Zasahujú výrazne aj do sektora logistiky a doručovateľských služieb.
Filtrovať podľa kategórie
Digitalizácia a inovácie sa nedotýkajú len takých sektorov ako je IT, zdravotníctvo či bankovníctvo. Zasahujú výrazne aj do sektora logistiky a doručovateľských služieb.
Prezidentka SR Zuzana Čaputová aktuálnu podobu dokumentu ocenila a považuje ho za kvalitný.
Mimoriadna odmena má prevádzkovateľom kín pomôcť preklenúť nielen ekonomické následky pandémie, ale slúži aj na uvedenie väčšieho množstva slovenských filmov.
Francúzsky prezident je vo svete známy ako prostredník v medzinárodných krízach.
Marian Kotleba v relácii RTVS O 5 minút 12 podľa Juraja Šeligu predviedol vrchol arogancie.
Ďalšie širšie obmedzenia, ktoré majú vstúpiť do platnosť 12. novembra však súd zatiaľ ponechal v platnosti.
Prokurátor mal podľa spravodajskej služby úzke väzby na podnikateľa prepojeného na zločinecké skupiny.
Protidrogová akcia s názvom Firma prebieha v troch okresoch.
Práca z domu sa síce z krátkodobého hľadiska firmám osvedčila, z dlhodobého hľadiska ale prináša možné riziká.
Podľa informácií denníka New York Times nezaplatil americký prezident federálnu daň z príjmu v desiatich z posledných 15 rokov.
28.9.2020 (Webnoviny.sk) – Digitalizácia a inovácie sa nedotýkajú len takých sektorov ako je IT, zdravotníctvo či bankovníctvo. Zasahujú výrazne aj do sektora logistiky a doručovateľských služieb. Plnoautomatické inteligentné linky vedia dnes roztriediť niekoľko tisíc zásielok za hodinu. Kuriéri využívajú inteligentné tablety s perami, vďaka čomu môžu klienti podpisovať zmluvy a iné právne dokumenty biometricky bez toho, aby museli držať v ruke tlačenú verziu dokumentov.
Podľa Jána Ťureka, konateľa najväčšej kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service, „inteligentné riešenia umožňujú kuriérskym spoločnostiam poskytovať kvalitnejšie a ekologickejšie služby.“ Slovak Parcel Service v ostatných mesiacoch investovala značné finančné prostriedky do vývoja a implementácie digitálnych riešení. Tie podľa Ťureka uľahčujú procesy, poskytujú vysokú mieru komfortu pre kuriérov a samozrejme aj samotných zákazníkov. Okrem toho minimalizujeme kontakt kuriéra so zákazníkom, čo je v čase pandémie vírusu COVID-19 dôležitým bezpečnostným opatrením.
Spoločnosť len pred niekoľkými mesiacmi uviedla na trh ako jedna z prvých na Slovensku službu Biometrický podpis a aktuálne uvádza na trh nové elektronické riešenie pre príjmové doklady. „Ročne spotrebujeme niekoľko ton papiera len preto, aby kuriéri vytlačili pre každú dobierkovú zásielku dve strany príjmového dokladu,“ vysvetľuje Ladislav Kohaut, obchodný riaditeľ spoločnosti Slovak Parcel Service.
Proces pri doručení dobierky totiž prebieha tak, že ihneď po zaplatení čiastky za dobierku odovzdá kuriér jeden príjmový doklad príjemcovi a jeden si ponecháva pre seba. Spoločnosť však v záujme ochrany životného prostredia a prechodom na inteligentné riešenia v oblasti logistiky a doručovateľských služieb prichádza s elektronizáciou príjmových dokladov po doručení dobierky. Zákazník po zrealizovaní platby za dobierku nedostane od kuriéra príjmový doklad v papierovej verzii, ale o niekoľko minút mu bude prostredníctvom SMS alebo mailu zaslaný link na generovanie daňového dokladu pre túto konkrétnu zásielku. Digitalizácia má však v tomto prípade ešte jednu výhodu. „Pokiaľ si chce zákazník zmeniť dodacie údaje v doklade, môže tak urobiť prakticky okamžite. Pri zmene údajov mu doručíme cez SMS alebo mail špeciálny identifikátor – PIN kód, ktorým si odomkne obsah príjmového dokladu a môže si zmeniť dodacie údaje a túto zmenu následne uložiť,“ dodáva Kohaut.
Spoločnosť Slovak Parcel Service ako moderná, inovatívna firma, ktorá zavádza do svojich procesov inteligentné, plnoautomatizované a digitálne procesy opäť posúva hranice svojich služieb bližšie k zákazníkom. „Všetky nami implementované inovácie majú jeden cieľ – uľahčiť procesy v doručovaní zásielok našim kuriérom, prichádzať so službami ktoré sú vysoko pro-zákaznícke a v neposlednej miere máme za cieľ šetriť životné prostredie a chrániť našu planétu,“ uzatvára konateľ spoločnosti Ján Ťurek.
Zákazníci Slovak Parcel Service sa tak už nebudú stretávať s papierovým príjmovým dokladom po zaplatení dobierky, ale prechádzajú na elektronickú formu tohto dokladu, v ktorom si navyše môžu sami zmeniť dodacie údaje.
Informačný servis
Viac k témam: digitalizácia, kuriérska spoločnosť, PR, Slovak Parcel Service, SPS
Zdroj: Webnoviny.sk – Digitalizácia prinesie zmeny v doručovaní dobierok © SITA Všetky práva vyhradené.