Dlžník nie je zločinec. Naši zákazníci si nás nevybrali, no sú s nami nadmieru spokojní
Správa pohľadávok (vymáhanie) je ešte aj dnes odsudzovaná, hoci sa toto odvetvie výrazne zmenilo.
Filtrovať podľa kategórie
Správa pohľadávok (vymáhanie) je ešte aj dnes odsudzovaná, hoci sa toto odvetvie výrazne zmenilo.
Na urýchlenie vydávania COVID pasov bude podľa europoslankyne Moniky Beňovej nutná efektívna podpora zo strany Európskej komisie.
Privátnu zónu, v ktorej budú klienti preclievať svoj tovar, finančná správa sprístupní do konca mesiaca.
Jedinou povinnosťou bude pre Slovákov vyplnenie formulára.
Podniky v aktuálnom roku rátajú s miernym nárastom mzdových nákladov, ktorý predstavuje v priemere 4,3 percenta.
Váh prehľadávali z vodnej hladiny, dobrovoľní hasiči zo Šúroviec prehľadávali brehy rieky.
Európska prokuratúra začala fungovať od júna 2021.
Doterajší šéf strany Norbert Hofer minulý týždeň oznámil, že z postu odstupuje.
Podľa gréckych predstaviteľov Atény od začiatku tohto roka požiadali Turecko, aby vzalo naspäť 1 453 migrantov, ale bez úspechu.
Vrtuľník Filoména slúžil v minulosti pre záchranársku činnosť v Taliansku, ešte pod menom Falco.
8.6.2021 (Webnoviny.sk) –
Správa pohľadávok (vymáhanie) je ešte aj dnes odsudzovaná, hoci sa toto odvetvie výrazne zmenilo. S každým jedným zákazníkom komunikujeme s rešpektom, chceme vytvoriť vzájomnú dôveru. Je zrejmé, že dlžník sa stáva zákazníkom inkasnej spoločnosti nedobrovoľne.
Spoločnosť Intrum je európsky líder v odvetví správy pohľadávok. Na Slovensku beží u nás už štvrtý rok projekt férovej komunikácie. Snažíme sa pochopiť myslenie človeka, ktorému v danej chvíli pomáhame a spoznať jeho reálnu situáciu. Kladieme si otázku, čo tento človek potrebuje? Naši agenti v zákazníckom centre pozorne načúvajú.
„Som vďačný za našich nadšených a empatických zamestnancov. Keď dostanú ľudia od nás list, email alebo sms, že ich záväzok čaká na vyrovnanie, väčšinou cítia hanbu alebo hnev, a zdráhajú sa urobiť prvý krok. Stáva sa, že po prvom telefonáte ľutovali, že sa neozvali skôr. To najdôležitejšie je konať okamžite. Môže sa tak predísť zbytočnému nárastu úrokov, či postúpeniu na súdne vymáhanie,“ odporúča Martin Musil, výkonný riaditeľ Intrum Slovakia.
Denne komunikujeme so stovkami ľudí rôzneho veku a rôznych majetkových pomerov. Poznáme študentov, dôchodcov, manažérov, rozvedených rodičov, vdovcov, podnikateľov aj bezdomovcov, či okradnutých a poškodených. Faktom však zostáva, že veriteľ nemôže za neľahkú situáciu svojho zákazníka.
To, že férová komunikácia je ten správny prístup, vidíme aj na pravidelných výsledkoch prieskumu zákazníckej spokojnosti. Za posledné 3 roky sme od našich dlhujúcich zákazníkov s radosťou zistili, že:
pre 91% bolo s nami jednoduché vyriešiť ich záležitosť a boli celkovo spokojní.
90% si myslí, že máme milý a ochotný personál, ktorý vhodne komunikuje.
87% tvrdí, že sme sa snažili pochopiť ich situáciu.
89% potvrdilo, že sme im ponúkli vhodné riešenie.
Snažíme sa zákazníkovi ukázať možnosti, ktoré on sám často nevidí a nepozná. Keď je to nevyhnutné, vieme poskytnúť splátkový kalendár, či odklad splátok. Sme silný partner, dokážeme preniesť zákazníkovi aj také riešenie, ktoré by pre jeho pôvodného veriteľa nebolo možné.
Počas pandémie sme s pochopením vyšli v ústrety a odpustili sme časť úrokov z omeškania a poplatky. O odklad splátok z dôvodu pandémie požiadalo výrazne menej zákazníkov ako sme čakali, u nás je to ale štandardná služba. Naopak, korona donútila mnohých ľudí dať si do poriadku financie. Paradoxne sme zaznamenali historicky najvyšší počet platiacich zákazníkov, aj keď priemerná mesačná splátka sa medziročne mierne znížila.
Ak sme vás kontaktovali, neváhajte sa s nami poradiť o svojich možnostiach: intrum.sk
Informačný servis
Viac k témam: PR, správca pohľadávok
Zdroj: Webnoviny.sk – Dlžník nie je zločinec. Naši zákazníci si nás nevybrali, no sú s nami nadmieru spokojní © SITA Všetky práva vyhradené.