Kaufland prichádza s produktami, ktoré sú Balené zodpovedne
V rámci stratégie znižovania spotreby jednorazových plastov Kaufland prichádza s ďalšími novinkami. Nové ekologickejšie obaly produktov privátnych značiek ponesú označenie "Balené...
Filtrovať podľa kategórie
V rámci stratégie znižovania spotreby jednorazových plastov Kaufland prichádza s ďalšími novinkami. Nové ekologickejšie obaly produktov privátnych značiek ponesú označenie "Balené...
Minister spravodlivosti Gábor Gál (Most-Híd) vyzval najmä mladšiu generáciu v justícii, aby sa uchádzala o popredné posty predsedov súdov.
O zablokovaní pomoci sa vraj dozvedel až po telefonáte.
Školáčka vypadla zo zadných dverí autobusu.
Ide o stroje zo skupiny starších Boeingov, ktoré sa na základe príkazu amerického Federálneho leteckého úradu museli skontrolovať.
Kuriózny prípad riešili vo štvrtok v noci policajti v hoteli neďaleko Dulovho námestia v Bratislave.
Nádoby s chemickými látkami putovali na expertízu.
Cyklista sa po nočnej zmene zastavil na čerpacej stanici a dal si niekoľko pív.
Podľa denníka New York Times prezident USA schválil začatie procesu vydania licencií minulý týždeň.
Hoci výdavky na vyplácanie nemocenských dávok, materských dávok či dávok pri ošetrovaní člena rodiny každoročne rastú, rezort financií v návrhu rozpočtu Sociálnej poisťovne na rok...
10.10.2019 (Webnoviny.sk) – V rámci stratégie znižovania spotreby jednorazových plastov Kaufland prichádza s ďalšími novinkami. Nové ekologickejšie obaly produktov privátnych značiek ponesú označenie „Balené zodpovedne“. Už teraz nájdu zákazníci v predajniach Kaufland prvé produkty K-Classic – nemrznúcu zmes do ostrekovačov a slnečnicový kuchynský olej v obaloch, ktoré sú šetrnejšie k životnému prostrediu.
Kaufland chce novým označením „Balené zodpovedne“ poukázať na produkty, pri ktorých boli na ich obaly použité ekologickejšie materiály, a upriamiť na ne pozornosť zákazníkov. Cieľom spoločnosti je do roku 2025 znížiť celkovú spotrebu plastov minimálne o 20 % a všetky produkty privátnych značiek predávať v 100 % recyklovateľných obaloch. „Vďaka novému označeniu zákazník na prvý pohľad rozozná, ktoré obaly už prešli zmenou v zmysle nášho záväzku a predstavujú menšiu záťaž pre životné prostredie. Naším cieľom je nielen predávať zodpovedné produkty, ale tiež ich ponúkať v obaloch šetrnejších k životnému prostrediu,“ vysvetlila Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Napríklad obal slnečnicového kuchynského oleja K-Classic už teraz obsahuje 50 % recyklovaného plastu, vďaka čomu sa ušetrí približne 11,5 tony nového plastu ročne. Kanister na nemrznúcu zmes do ostrekovačov je zase vyrobený zo 100 % recyklovaného plastu. „Tieto produkty sú prvé, ktoré ponesú nové označenie Balené zodpovedne, ďalšie budú postupne pribúdať,“ dodala Langová.
Na označenie týmto logom musia obaly produktov splniť minimálne jedno z týchto kritérií – buď minimálne 80-percentnú recyklovateľnosť, aspoň 30-percentný podiel recyklovaného materiálu, alebo úsporu či zníženie váhy baliaceho materiálu minimálne o 10 %.
Ide o ďalší krok v súlade s REset Plastic, stratégiou skupiny Schwarz na zníženie spotreby plastov. Cieľom tejto komplexnej stratégie je zabrániť tvorbe plastov, ich redizajn, recyklácia a likvidácia, ako aj inovácia a osveta. Týmto Kaufland prispieva k znižovaniu spotreby plastov a k uzatvoreniu ich recyklačného cyklu.
Inzercia
Viac k témam: Balené zodpovedne, K-Classic, Kaufland, PR, recyklácia
Zdroj: Webnoviny.sk – Kaufland prichádza s produktami, ktoré sú Balené zodpovedne © SITA Všetky práva vyhradené.