Matovič pred vilou Počiatka aj „prestrelka“ Fica s Kiskom. Ktorí politici najviac zaujali na sociálnych sieťach?
Na sociálnych sieťach najviac zaujali Ľubos Blaha, Peter Pellegrini a Michal Truban.
Filtrovať podľa kategórie
Na sociálnych sieťach najviac zaujali Ľubos Blaha, Peter Pellegrini a Michal Truban.
Dopravná nehoda vo Varíne.
Nebezpečný koronavírus sa z Ázie šíri po celom svete.
Za prečin volebná korupcia hrozí trest odňatia slobody až na jeden rok.
Kaufland ponúka svojim zákazníkom bavlnený textil privátnych značiek vyrobený predovšetkým z certifikovanej organickej bavlny spĺňajúcej normu GOTS.
Momentálne platná kolektívna zmluva bola uzavretá na obdobie od 1. apríla 2016 do konca marca 2020.
Donald Trump potvrdil nedávne správy, podľa ktorých terorista už nie je medzi živými.
Jhon Jairo Velásquez, ktorý sa sám chválil tým, že pre Escobara zabil 300 ľudí, sa dožil 57 rokov.
Prieskum realizovala spoločnosť Median SK.
"To nebola Správa o stave únie, to bola správa o stave v jeho hlave," vyhlásila šéfka dolnej komory amerického Kongresu.
7.2.2020 (Webnoviny.sk) – Na sociálnych sieťach od začiatku volebnej kampane 5. novembra 2019 do 26. januára 2020 dominoval poslanec Smeru–SD Ľuboš Blaha, za ním nasledujú premiér Peter Pellegrini (Smer–SD) a tretí je Michal Truban (PS/Spolu). Vyplýva to z analýzy mimovládnej organizácie Memo 98.
Poslanec Blaha mal na facebookovom profile 792 853 interakcií. Ide o súčet reakcií, komentárov a zdieľaní. Premiér Pellegrini mal výrazne menej interakcií, a to 355 250.
Tretí Michal Truban 321 106, europoslanec Milan Uhrík (Kotlebovci–Ľudová strana Naše Slovensko) 282 526. Nasledujú Andrej Kiska (Za ľudí) 279 186, Jozef Pročko (OĽaNO) 253 183 a Štefan Harabin (Vlasť) 250 989 interakcií. Bývalý premiér a šéf Smeru Robert Fico získal 232 830 interakcií.
Na facebookovom profile bolo najaktívnejšie hnutie OĽaNO, ktoré zverejnilo 333 postov. Za ním nasledujú strany Spolu, Sme rodina, Most-Híd, SaS a Za ľudí. Najviac interakcií získalo hnutie OĽaNO, a to takmer 495-tisíc. Nasledujú strany Smer-SD, Sme rodina, SNS a SaS.
Podľa Memo 98 oslovil najviac ľudí post OĽaNO s názvom Aktuálne pred Počiatkovou vilou na Francúzskej riviére. OĽaNO zaplatilo na Facebooku a Instagrame za jeho propagáciu okolo 4 500 eur.
V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem
Nasledoval príspevok Andreja Kisku s názvom Ahoj Robert. Na jeho propagáciu zaplatila strana Za ľudí na Facebooku okolo 400 eur. Tretí post podľa počtu interakcií zverejnil Smer-SD pod názvom Otvorený list Kiskovi – odpoveď na jeho list Robertovi Ficovi. Na jeho propagáciu išlo podľa mimovládnej organizácie do 6 000 eur.
Na sociálnej sieti Instagram podľa analýzy v období od 5. novembra 2019 do 26. januára 2020 mal najviac postov šéf SNS Andrej Danko (130), nasledovali Miroslav Beblavý (109) a Andrej Kiska (79). Najviac interakcií (súčet likeov a komentárov) zaznamenal Andrej Kiska (viac ako 122-tisíc), druhý bol Peter Pellegrini a tretí Boris Kollár zo Sme rodina.
Viac k témam: Parlamentné voľby do NRSR na Slovensku 2020, sociálne siete
Zdroj: Webnoviny.sk – Matovič pred vilou Počiatka aj „prestrelka“ Fica s Kiskom. Ktorí politici najviac zaujali na sociálnych sieťach? © SITA Všetky práva vyhradené.