Mladnúť sa dá zvládnuť, AXA v novej kampani zdôrazňuje prevenciu
Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva...
Filtrovať podľa kategórie
Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Riaditelia nemocníc ministerke zdravotníctva Andrei Kalavskej garantovali, že fotografie z Knihy plesní nie sú z priestorov poskytovania...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Vláda pravdepodobne do novej Európskej komisie (EK) navrhne súčasného podpredsedu komisie Maroša Šefčoviča. Na rokovaní Výboru NR SR pre...
NEW YORK 16. mája (WebNoviny.sk) – Starosta amerického New Yorku Bill de Blasio ohlásil vo štvrtok prezidentskú kandidatúru. Uchádzať sa chce o nomináciu Demokratickej...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Predkladať návrhy zákona je právom každého poslanca NR SR a zároveň súčasťou jeho agendy. Ministerstvo školstva tak reagovalo na...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Štátne orgány by mali garantovať maximálnu mieru ochrany práv a právom chránených záujmov žiadateľov a potenciálnych žiadateľov v každej fáze...
Olympijský víťaz Matej Tóth sa posadil na trénerskú lavičku žiakov zo Svitu. Tí si zmerali svoje sily s CFT Academy Slovakia z Vranova nad Topľou pod taktovkou ďalšieho úspešného...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Parlament bude v utorok 21. mája rozhodovať o novom šéfovi Národného bezpečnostného úradu (NBÚ). Vláda v utorok 14. mája na výjazdovom...
Spoločnosť NAY získala už po 6-krát ocenenie Mastercard Obchodník roka s elektronikou. Svoje postavenie tak obhájila a pevne si ho drží už od prvého ročníka tejto súťaže na...
CANBERRA 16. mája (WebNoviny.sk) – Vo štvrtok zomrel bývalý austrálsky premiér a líder labouristov Bob Hawke, ktorý dominoval austrálskej politike v 80. rokoch. Dožil sa 89...
BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva v plnej miere online komunikačné kanály od displejovej reklamy po široké spektrum reklamných formátov na sieťach Facebook a Twitter a PR. Súčasťou kampane je sponzoring a on site aktivácia v rámci štafetového behu AXA Run & Fun. Kampaň pre skupinu AXA Česká republika a Slovensko pripravila a realizuje agentúra Havas. PR aktivity na Slovensku zaisťuje agentúra Dynamic Relations. On site aktiváciu k AXA Run & Fun má na starosti agentúra BeCool.
Cieľom kampane je posilniť a zviditeľniť značku AXA ako silného partnera v dôležitých životných situáciách, a zároveň motivovať širokú verejnosť, aby začala viac premýšľať o svojom zdraví a nad možnosťami, ako ho dlhodobo chrániť.
„Súčasťou positioningu značky AXA je dlhodobo dôraz na prevenciu. Pomáhame svojim klientom pochopiť dôležitosť prevencie a zodpovednosti k vlastnému zdraviu. Chceme byť partnerom klientov v každej fáze ich života, nielen pri riešení poistných udalostí,“ uviedol Frederic Boulanger, riaditeľ marketingu a digitalizácie skupiny AXA Česká republika a Slovensko.
„Naša nová kampaň reflektuje štyri hlavné oblasti prevencie a zodpovedného správania, na ktoré sa digitálna platforma AXA Health Keeper zameriava – zdravé stravovanie, mentálne zdravie, motiváciu k pohybu a boj proti fajčeniu,“ vysvetľuje Oskar Sekereš, riaditeľ marketingovej komunikácie skupiny AXA Česká republika a Slovensko.
Kreatívny koncept stojí na hlavnom benefite digitálnej platformy AXA Health Keeper, keď na základe vložených dát počíta užívateľom ich „zdravotný vek“. Podľa vyplnených testov a údajov získaných z pripojených šport trackerov alebo aplikácií potom užívateľ získava rady a tipy na mieru, ako ešte zlepšiť svoj životný štýl. „Cieľom je motivovať užívateľov z radov širokej verejnosti, aby sa aktívne starali o svoje zdravie a predišli tak možným zdravotným komplikáciám v neskoršom veku,“ dopĺňa Oskar Sekereš.
Digitálna platforma AXA Health Keeper je určená pre širokú verejnosť, nielen pre klientov AXA, v Českej republike a na Slovensku. Kombinuje užitočné funkcie, ktoré používateľa podporujú na ceste za zdravším životným štýlom. Po registrácii ponúkne užívateľom možnosť, aby si nechali spočítať svoj zdravotný vek, ktorý vyhodnotí po jednoduchom zadaní základných informácií o sebe, ako je vek, výška, hmotnosť a o svojom životnom štýle (koľko času venujú aktívnemu pohybu, koľko cigariet denne fajčia, ako často zaraďujú zeleninu a ovocie do svojho jedálnička a pod.). Aplikácia následne vypočíta súčasný zdravotný vek a odporučí oblasti pre zlepšenie, ktoré môžu používateľa „omladiť“.
Pre zlepšenie a udržanie motivácie si užívateľ môže v aplikácii stanoviť ciele, ktoré chce dosiahnuť – chudnúť, lepšie jesť, lepšie spať, viac sa venovať fyzickej aktivite či prestať fajčiť. Medzi ďalšie nástroje, ktoré tu používatelia nájdu, patria testy zdravia, v ktorých je možné napríklad zistiť, aká je aktuálna úroveň stresu užívateľa alebo jeho kardiovaskulárne riziká. Zapojiť sa môžu tiež do rôznych osobných výziev, ktoré udržia motiváciu napríklad viac cvičiť. K tomu všetkému aplikácia AXA Health Keeper priebežne aktualizuje personalizované tipy ako omladnúť, či rady týkajúce sa zdravého stravovania. Užívatelia si tiež môžu pripojiť svoje chytré hodinky, fit náramky alebo fitness aplikácie, aby tak mali svoje výkony a aktivity na jednom mieste. AXA Health Keeper si rozumie s väčšinou bežne používaných aplikácií, ako sú Fitbit, Garmin Connect, RunKeeper, iHealth alebo Strava.
Inzercia
Viac k témam: AXA, AXA Health Keeper, prevencia
Zdroj: Webnoviny.sk – Mladnúť sa dá zvládnuť, AXA v novej kampani zdôrazňuje prevenciu © SITA Všetky práva vyhradené.