Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK
Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov.
Filtrovať podľa kategórie
Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov.
Generálneho riaditeľa Správy ciest Košického samosprávneho kraja Antona Trišča vzal pôvodne Špecializovaný trestný súd do väzby pre podozrenie na ovplyvňovanie verejných...
Paška stál pred súdom aj pre výtržníctvo a ublíženie na zdraví spolu s jeho súrodencami Mariánom a Martinom.
Tatra banka ako najlepšia digitálna banka pre malých a stredných podnikateľov v regióne strednej a východnej Európy (podľa Global Finance) prináša svojim klientom aj neklientom...
„Chceme, aby o projektoch rozhodovali tí, ktorých sa týkajú,“ uviedol minister investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie.
Cieľom zavedenia tohto sviatku je podporiť zvýšenie povedomia o totalitných obdobiach v histórii Slovenska.
Vysoká jedľa bola osadená do špeciálnej šachty pri súsoší Immaculata.
Jakuba Škrabáka zadržala Národná kriminálna agentúra 10. mája 2018 pri akcii namierenej proti extrémistom. Spolu s ním zadržali aj hudobníka Jaroslava Pagáča.
Minister vnútra podľa nich zosobňuje škody a zlyhania, ktoré nová vláda stihla napáchať.
„Ukázalo sa, že posilniť ochranu slovenských hraníc malo zmysel," tvrdí minister vnútra Šutaj Eštok.
22.11.2023 (SITA.sk) – Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Jeho prvenstvo potvrdili aj výsledky júlového prieskumu renomovanej agentúry GfK, ktoré dokazujú, že Kaufland* má v priemere najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov. Vedie medzi nimi s počtom 6 302 vystavení.
Prieskum slovenského trhu, ktorý prebiehal v 360 predajniach potravinových reťazcov po celej Slovenskej republike, aj tento rok agentúra GfK realizovala v 32 tovarových kategóriách a v 92 podkategóriách. Reťazec v ňom s počtom 6 302 dosiahol najvyšší počet vystavení domácich výrobkov v porovnaní s absolútnou priemernou hodnotou nameranou za celý trh, čo znamená, že jeho zákazníci si môžu vyberať z najväčšieho množstva slovenských produktov.
„Podpora domácich dodávateľov patrí už dlhodobo k našim prioritám a aj tohtoročné, už siedme prvenstvo v prieskumoch GfK potvrdzuje, že sme na dobrej ceste,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. a pokračuje: „Slovenskí výrobcovia potrebujú nielen stabilný odbyt, ale aj silného a férového partnera, ktorým pre nich Kaufland rozhodne je. S mnohými spolupracujeme dlhé roky, pomáhame im rásť a oceňujú to aj zákazníci, ktorí tak majú istotu, že najširšiu ponuku kvalitných domácich potravín nájdu práve v našich predajniach.“
Pre obchodný reťazec je spolupráca so slovenskými dodávateľmi mimoriadne dôležitá. Projektom Z našich regiónov podporuje menších lokálnych producentov, ktorí svoj tovar z kapacitných dôvodov dodávajú iba do predajní v blízkom okolí, a v roku 2018 uviedol na trh aj produktový rad K-Z lásky k tradícii. Jeho sortiment tvoria potraviny vyrobené domácimi dodávateľmi z kvalitných domácich surovín a spotrebitelia v ňom nájdu už viac ako 90 výrobkov. Nechýbajú medzi nimi mliečne či mäsové produkty, zelenina aj ovocie dopestované na Slovensku, pričom ponuka značky K-Z lásky k tradícii sa nedávno rozrástla o bravčové, hovädzie aj kuracie mäso.
Kaufland obhájil svoju líderskú pozíciu na domácom trhu už siedmy raz za sebou.
*porovnanie reťazca Kaufland s ostatnými reťazcami na slovenskom maloobchodnom trhu, na základe výsledkov štúdie Spotrebiteľského panelu GfK realizovanej v júli 2023
Informačný servis
Viac k témam: PR, Prieskum, Slovenské výrobky
Zdroj: SITA.sk – Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK © SITA Všetky práva vyhradené.