Nová kampaň Lidla vzdáva hold zamestnancom
Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň „Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia“. BRATISLAVA 2. apríla 2019 (WBN/PR) – Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň „Za Top zamestnávateľom...
Filtrovať podľa kategórie
Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň „Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia“. BRATISLAVA 2. apríla 2019 (WBN/PR) – Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň „Za Top zamestnávateľom...
Peter Šufliarsky sa rozhodol vzdať funkcie po jeho medializovanej komunikácii s Marianom K. a rozhovore s generálnym prokurátorom Jaromírom Čižnárom. BRATISLAVA 2. apríla...
Vládni predstavitelia čelili veľkej kritike obyvateľstva. SAN JUAN 2. apríla (WebNoviny.sk) – V Portoriku rezignovali na svoje posty ministerka školstva Julia Keleher a šéf...
Európska komisia vyzvala Slovensko, aby pozastavilo uplatňovanie zákona o osobitnom odvode obchodných reťazcov z dielne SNS, má podozrenie z porušenia pravidiel EÚ v oblasti...
Traktor Zetor aj s prívesom v hodnote 17 000 eur polícia vrátila majiteľovi. BRATISLAVA/DUNAJSKÁ STREDA 2. apríla (WebNoviny.sk) – Policajti chytili dvoch zlodejov na ukradnutom...
Výsledky volieb však nenapadne na súde, pretože si myslí, že súdy tiež kontroluje prezident. KYJEV 2. apríla (WebNoviny.sk) – Bývalá ukrajinská premiérka Julija Tymošenková, ktorá...
Po cyklóne sa v krajine šíri cholera, pričom úrady hlásia už vyše tisíc prípadov. JOHANNESBURG 2. apríla (WebNoviny.sk) – Počet obetí marcového cyklónu Idai v Mozambiku vrástol na...
Prvá reakcia strany Smer-SD po prezidentských voľbách hovorila o posilnení strany, podpredsedovia Peter Kažimír a Peter Pellegrini s tým nesúhlasia. BRATISLAVA 2. apríla...
Joe Biden zvažuje kandidatúru za prezidenta. BRATISLAVA 2. apríla (WebNoviny.sk) – Bývalého amerického viceprezidenta Joea Bidena obvinila v krátkom čase už druhá žena z...
Koalícia Spolu a Progresívne Slovensko by v parlamentných voľbách skončila na druhom mieste. BRATISLAVA 2. apríla (WebNoviny.sk) – Ak by sa parlamentné voľby konali začiatkom...
BRATISLAVA 2. apríla 2019 (WBN/PR) – Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň „Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia“.
Sú ľudia, ktorí robia všetko pre svojich zákazníkov a firmy, ktoré robia všetko pre svojich zamestnancov. Toto je hlavná myšlienka najnovšej kampane z dielne Lidla, ktorú dopĺňa dôraz na čerstvosť ponúkaných výrobkov. Diskontný reťazec, ktorý sa spomedzi predajcov potravín teší najväčšej obľube Slovákov, je podľa zákazníkov dlhodobo jednotkou v čerstvosti a získal tiež viacero ocenení ako top zamestnávateľ, tak spojil v komunikácii tri hlavné posolstvá. Sú nimi orientácia na zákazníkov, úcta k zamestnancom a záväzok čerstvosti.
V kampani sa ľudia dozvedia kto stojí za čerstvými a kvalitnými výrobkami, ktoré denne nájdu vo svojom Lidli. Vďaka pekárovi, ktorý vstáva o piatej ráno, majú od rána do večera k dispozícii voňavé a chrumkavé pečivo Priamo z pece. Manažér čerstvosti z logistického centra zabezpečuje, aby sa k zákazníkom dostalo len čerstvé a kvalitné ovocie a zelenina. Zamestnanci predajní deň čo deň dopĺňajú tisícky predaných produktov čerstvými. Nákupcovia dohliadajú na to, aby sa na pultoch Lidla nachádzali čerstvé a kvalitné produkty od overených dodávateľov. Za top zamestnávateľom totiž stoja top ľudia.
„Všetko čo robíme, robíme s ľuďmi a pre ľudí. V centre nášho záujmu stojí vždy zákazník, ktorému sa snažíme v maximálnej možnej miere vyhovieť a podľa jeho spätnej väzby skvalitňovať našu ponuku i služby. Zároveň si uvedomujeme, že našim najväčším bohatstvom sú naši zamestnanci. Bez nich by sme nedokázali obslúžiť milióny zákazníkov a zabezpečiť ponuku čerstvého, kvalitného a cenovo výhodného tovaru,“ povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Lidl na Slovensku v 135 predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva viac ako 4000 ľudí. Nárast platov o viac ako o tridsaťpäť percent od jesene 2016, o takmer pätinu vyšší priemerný mesačný plat než je trhový priemer v odvetví na pozíciách predavačiek-pokladníčok a predavačov-pokladníkov, to je realita v spomenutom diskontnom reťazci. Priemerný mesačný plat na spomenutých pozíciách je aktuálne bezmála 900 €. Plný pracovný úväzok v Lidli pritom predstavuje 38,75 hodín týždenne. Lidl je trojnásobným držiteľom prestížneho medzinárodného ocenenia Top Employer Europe a Top Employer Slovakia. Za svoje aktivity vo vzťahu k zamestnancom získal obchodný reťazec aj prestížne ocenenie Via Bona. Na základe hlasovania verejnosti sa Lidl už päťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka. Lidl je taktiež najobľúbenejšou značkou Slovákov spomedzi predajcov potravín. Vyplynulo to zo štúdie zákazníckej skúsenosti renomovanej audítorskej spoločnosti KPMG.
Viac k témam: Lidl, Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia, zamestnanci
Zdroj: Webnoviny.sk – Nová kampaň Lidla vzdáva hold zamestnancom © SITA Všetky práva vyhradené.