Núdzová linka 112 zaznamenala státisíce hovorov, ľudia volali pre pandémiu Covid-19 aj štátnu karanténu
Na číslo 112 volali ľudia aj z dôvodu koronakrízy. V mesiacoch február, marec a apríl bolo takýchto volaní spolu viac ako osemtisíc.
Filtrovať podľa kategórie
Na číslo 112 volali ľudia aj z dôvodu koronakrízy. V mesiacoch február, marec a apríl bolo takýchto volaní spolu viac ako osemtisíc.
Svojou návštevou v banskobystrickom regióne chce prezidentka poukázať na pozitívne príklady, ukazujúce cestu, ktorou sa môže Slovensko ako štát vydať.
Podpredseda Smeru-SD Erik Kaliňák nedávno vyhlásil, že sa bude snažiť osloviť mladú populáciu voličov aj prostredníctvom mobilnej aplikácie a sociálnej siete TikTok, ktorú polícia...
Pitie alkoholu mimo licencované podniky môže v Katalánsku skončiť pokutou od 3 000 do 15-tisíc eur.
Bieloruská vláda neprijala žiadne komplexné opatrenia proti vírusu, ako napríklad sociálnu izoláciu či iné obmedzenia.
Dvanásťhodinové obmedzenie prišlo po tom, ako Donald Trump Jr. zverejnil video, v ktorom opisovali pozitívne účinky hydroxychlorochínu.
Jeden z lapených Ukrajincov prekročil hranicu neoprávnene už po druhý raz, čím neuposlúchol zákaz vstupu do krajiny.
Ministerka Veronika Remišová označila budúcnosť regiónu horná Nitra za kľúčovú prioritu.
Renomovaná analytická spoločnosť Boston Consulting Group zverejnila rebríček najinovatívnejších svetových firiem roku 2020.
Novelu zákon o štátnom občianstve avizovala vláda Igora Matoviča hneď po nástupe do funkcie.
29.7.2020 (Webnoviny.sk) – Za prvý polrok 2020 bolo na číslo tiesňového volania 112 prijatých 500 535 volaní, čo predstavuje oproti minulému roku napriek pandémii koronavírusu mierny pokles. Ako ďalej agentúru SITA informoval tlačový odbor rezortu vnútra, vlani prijali koordinačné strediská integrovaného záchranného systému v rovnakom období 546 666 volaní.
„Na číslo 112 volali ľudia aj z dôvodu koronakrízy. V mesiacoch február, marec a apríl bolo takýchto volaní spolu viac ako osemtisíc. Dôvodom bolo aj to, že na začiatku pandémie sa občania, ktorí mali záujem o štátnu karanténu, hlásili cez 112,” konštatuje ministerstvo vnútra. Zvýšený počet volaní súvisiacich s ochorením COVID-19 vzhľadom na závažnosť ochorenia nebol podľa rezortu považovaný za zneužitie čísla tiesňového volania 112.
Ministerstvo pripomenulo, že Sekcia krízového riadenia rezortu zriadila bezprostredne na začiatku prijímania opatrení ma zamedzenie šírenia koronavírusu dve infolinky a emailovú schránku, kde mohli občania posielať svoje otázky, ponuky pomoci alebo podnety pre rokovanie ústredného krízového štábu.
„Denne zamestnanci vybavili priemerne 200 hovorov. Doteraz zaznamenali spolu približne 19-tisíc telefonátov a viac ako päťtisíc mailov, v ktorých občanom pomáhali s problémami pri návrate na Slovensko alebo karanténnymi opatreniami,” uviedol rezort s tým, že infolinka 02/4859 3312 je naďalej k dispozícií a to v pracovnej dobe. Funguje aj mailová adresa infoskr@minv.sk.
Rezort dodal, že ďalšie tisícky otázok od občanov ohľadom koronakrízy vybavilo oddelenie vzťahov s verejnosťou kancelárie ministra vnútra.
Viac k témam: COVID-19, Koronavírus, tiesňová linka
Zdroj: Webnoviny.sk – Núdzová linka 112 zaznamenala státisíce hovorov, ľudia volali pre pandémiu Covid-19 aj štátnu karanténu © SITA Všetky práva vyhradené.