OĽaNO dáva na predvolebnú kampaň státisíce eur, Transparency zverejnilo ich účet za výlet do Cannes
Transparency International Slovensko predpokladá, že celkové výdavky hnutia OĽaNO na volebnú kampaň dosiahnu zhruba dva milióny eur.
Filtrovať podľa kategórie
Transparency International Slovensko predpokladá, že celkové výdavky hnutia OĽaNO na volebnú kampaň dosiahnu zhruba dva milióny eur.
Konanie malo vplyv na mravný a fyzický vývin v tom čase maloletej osoby.
Drogy predávali v Trnavskom a Nitrianskom kraji.
Nemecká polícia v súvislosti s podozrením prehľadala 13 miest v šiestich spolkových krajinách.
Kreslo parížskeho starostu je spomedzi iných vo Francúzsku najžiadanejšie.
Dieťa prišlo na svet na otvorenom mori.
Podľa medializovaných informácií by sa totiž v prípade zamietnutia pôvodného investičného zámeru v Turecku mohla do Bratislavy presunúť výroba Passatov aj Škody Superb.
Muž veril, že pomáha zaplatiť poplatky na prevoz 500-tonovej mramorovej sochy leva z Číny.
V prvej trojke prieskumu AKO sú Smer-SD, OĽaNO a kotlebovci.
Sme rodina a KDH delí v prieskume MVK iba 0,1 percenta.
14.2.2020 (Webnoviny.sk) – Hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO) minulo na návštevu vily exministra dopravy a financií Jána Počiatka (Smer-SD) vo francúzskom Cannes 1650 eur. Pre Transparency International Slovensko (TIS) to potvrdilo hnutie s tým, že sumu uhradilo 7. februára firme MediaBrothers.
Tú vlastní Kristián Čekovský, bývalý redaktor RTVS a dnes kandidát strany, ktorý tiež absolvoval cestu do Cannes. Video z cesty, ktoré hnutie zverejnilo koncom januára, má na sociálnej sieti 439-tisíc pozretí. Informovalo o tom Transparency na sociálnej sieti.
„Vo faktúre sú letenky a ubytovanie pre sedem ľudí a prenájom minivanu. Podľa videa leteli kandidáti z Viedne do Nice, susedného mesta, spoločnosťou Wizzair. Aj dnes sa dá objednať letenka na nedeľu za 10 eur na osobu, celkovo to teda sedí a ten nápad s výletom sa evidentne bohato oplatil,“ uviedlo TIS.
OĽaNO medzitým dáva násobne väčšie peniaze do reklamy na posledné dni kampane. Ako pokračuje TIS, z účtu hnutia odišlo včera 300-tisíc eur na televíznu a printovú reklamu a týždeň predtým 25-tisíc na video, ktoré sa hráva v kinách pred filmom Sviňa. Ten je o korupcii na Slovensku.
V piatok si OĽaNO presunulo na volebný účet ďalších 250-tisíc. TIS predpokladá, že celkové výdavky hnutia na predvolebnú kampaň dosiahnu zhruba dva milióny eur. Vo veľkosti kampane sa tak zaradí za stranu Smer-SD.
Viac k témam: Parlamentné voľby do NRSR na Slovensku 2020
Zdroj: Webnoviny.sk – OĽaNO dáva na predvolebnú kampaň státisíce eur, Transparency zverejnilo ich účet za výlet do Cannes © SITA Všetky práva vyhradené.