Platforma pre vyhľadávanie módy GLAMI mení vizuálnu identitu, dôraz kladie na technológie aj inkluzivitu
Módna online platforma GLAMI teraz prichádza s inovatívnou sviežou podobou.
Filtrovať podľa kategórie
Módna online platforma GLAMI teraz prichádza s inovatívnou sviežou podobou.
Spojené štáty sú najbližší vojenský a politický spojenec Taiwanu, hoci nemajú formálne diplomatické vzťahy.
Spoločnosť Miele predstavuje novú generáciu voľne stojacich chladničiek, ktoré pomáhajú predchádzať plytvaniu potravinami a ponúka aj množstvo ďalšieho komfortného vybavenia.
Predseda ÚS SR Ivan Fiačan vo štvrtok 27. apríla pre médiá povedal, že vo veci by mohol súd rozhodnúť do leta.
Vzťahy medzi Teheránom a Moskvou sú však čoraz bližšie.
Automobilky doháňajú manko z čias covidu a firmy postupne obmieňajú svoje flotily.
Maďarskí predstavitelia dúfali, že pápež bude cestovať po krajine, ale Vatikán sa napokon rozhodol koncentrovať jeho návštevu na Budapešť.
Na projekt rezort práce a sociálnych vecí vyčlenil 40,5 milióna eur, z ktorých sa zatiaľ vyčerpalo takmer 27,4 milióna eur.
Hlas-SD podľa Tomáša Druckera nie je Smer-SD 2.
Spoločnosť vivo v Číne predstavila dvojicu skladacích smartfónov: vivo X Fold2, veľký skladacieho smartfón novej generácie, a vivo X Flip, prvý malý skladací model od vivo.
28.4.2023 (SITA.sk) – Módna online platforma GLAMI, ktorá sa v minulom roku spojila s talianskym lídrom STILEO a pôsobí na trhoch spoločne ako GLAMI.group, teraz prichádza s inovatívnou sviežou podobou. Nová vizuálna identita reflektuje na kľúčové prvky, ktoré sú súčasťou DNA značky a zdôrazňuje najmä personalizáciu a rozmanitosť v móde. Vizuálna komunikácia bude aplikovaná a predstavená postupne v rámci komunikácie značky, GLAMI sa v novom outfite predstavilo fanúšikom už aj na sociálnych sieťach.
GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách, využíva technológiu strojového učenia a umelej inteligencie, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módnych produktov. GLAMI chce byť „Spotify na módu“, ktoré poskytuje personalizovanú ponuku módnych kúskov pre každého užívateľa na jednom mieste a teraz v tomto kontexte mení aj svoju vizuálnu identitu.
Nový vizuálny štýl GLAMI obsahuje logo, nové farby a symbol značky: indigovú hviezdičku.
„Kombinácia ostrých a oblých hrán v symbole hviezdičky odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí všetkých vekových kategórií, veľkostí a typov postáv, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzivite. Tieto hodnoty chceme zdieľať s našimi zákazníkmi a fanúšikmi. Indigová farba vyjadruje pocit sofistikovanosti, spoľahlivosti, kreativity a elegancie. Kombináciou týchto dvoch atribútov chceme aj vizuálne inšpirovať a pomôcť každému jednému užívateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,“ hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.
„Cieľom nášho úsilia je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu pre vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy,“ hovorí Zachová a pokračuje: „Sme nadšení možnosťami, ktoré toto zdokonalenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame bezproblémový nákupný zážitok.“
Nakoľko GLAMI je aj technologický líder, ktorý disponuje a pracuje s kvantami dát, rebrandingu predchádzala dôkladná analýza jednotlivých trhov, aby značka reflektovala na doterajšie zvyklosti a očakávania zákazníkov. Na základe zistení upravila segmentáciu cieľových skupín a aktuálny pozicioning značky. GLAMI nové vizuálne prvky postupne aplikuje do celkovej komunikácie značky naprieč médiami a sociálnymi sieťami, fanúšikom sa tak predstaví doslova v novom sviežom outfite. Autorkou vizuálnej identity je talentovaná ilustrátorka a grafická dizajnérka Anna Vančurová.
Informačný servis
Viac k témam: Móda, PR
Zdroj: SITA.sk – Platforma pre vyhľadávanie módy GLAMI mení vizuálnu identitu, dôraz kladie na technológie aj inkluzivitu © SITA Všetky práva vyhradené.