Slovákom v časoch zatvorených gastro podnikov najviac chýba práve čas strávený s priateľmi
Mnohé podniky ponúkali aj zážitok spojený so športovými podujatiami.
Filtrovať podľa kategórie
Mnohé podniky ponúkali aj zážitok spojený so športovými podujatiami.
Prieskum ukázal, že väčšina starostov považuje za dôležité publikovať kontakty na rôzne inštitúcie.
Ministerka spravodlivosti to uviedla v súvislosti s predložením zákona do medzirezortného pripomienkového konania.
Slovenskí vojaci by sa mali v roku 2021 zúčastniť na 44 vojenských cvičeniach v zahraničí.
Predseda Rady advokátskych komôr Európy (CCBE) Ranko Pelicarić vyjadril podporu nezávislej advokácii na Slovensku.
Keď bol premiér Nikol Pašinjan vzdať v pamätnom komplexe poctu padlým vojakom, jeho oponenti na neho hádzali vajíčka.
Štvrtý stupeň odzrkadľuje mnohé obmedzenia verejnej činnosti, ktoré v Británii platili počas celonárodného lockdownu.
Zadržaní muži po vykonaných procesných úkonoch putovali do policajnej cely.
Účastníci nehôd vyviazli bez ťažkých zranení.
Muža obvinili z prečinu podnecovania.
20.12.2020 (Webnoviny.sk) – V čase pandémie koronavírusu je jedným z najviac obmedzených odvetví segment HORECA (hotely, reštaurácie, kaviarne). Súvisí to s mnohými pandemickými opatreniami, pre ktoré sú gastro prevádzky zatvorené.
V čase zatvorených gastro prevádzok Slovákom najviac chýba možnosť stretávať priateľov (37 %), ďalším 25 % možnosť zorganizovať si svadbu alebo inú rodinnú oslavu.
Nasledujú sezónne podujatia ako vianočné večierky a pod., ktoré označilo 23 % Slovákov. Gastronómia a čerstvé čapované pivo chýba 19 % respondentov. Vyplýva to z prieskumu agentúry MNforce pre spoločnosť Heineken Slovensko.
Mnohé podniky ponúkali aj zážitok spojený so športovými podujatiami. Podľa 9 % opýtaných im chýba práve sledovanie športových zápasov, ktoré sa im spája s obľúbenými prevádzkami a teda možnosť, o ktorú momentálne prichádzajú.
„HORECA ponúka spotrebiteľom jedinečný zážitok, možnosť stretávať sa, udržiavať kontakty, vychutnávať si gastronomické zážitky,“ povedal generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt.
Aktuálna situácia povoľuje podnikom prevádzkovať len výdaj jedla a donášky. Opatrenia a oklieštené služby tak prirodzene podľa prieskumu zasiahli aj do spotrebiteľského správania. Spotrebitelia čoraz častejšie začali využívať nákup cez internet a vychutnávať si pivo v pohodlí domova.
Heineken Slovensko je viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni približne 42 %. Heineken Slovensko, a. s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V.
Viac k témam: bezpečnostné opatrenia, gastronómia, HORECA segment, koronakríza, Koronavírus, pandemické opatrenia, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Slovákom v časoch zatvorených gastro podnikov najviac chýba práve čas strávený s priateľmi © SITA Všetky práva vyhradené.