Po víchrici je bez elektriny niekoľko tisíc odberných miest v okolí Chopka, Podbrezovej a Brezna
Silný vietor spôsobil, že bez napájania je momentálne asi sto trafostaníc.
Filtrovať podľa kategórie
Silný vietor spôsobil, že bez napájania je momentálne asi sto trafostaníc.
Strany investujú čoraz viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach.
Tradičné slovenské Vianoce sa v minulosti spájali s rôznymi rituálmi a zvykmi.
U prezidentky Zuzany Čaputovej prebiehajú každé Vianoce rovnako a sú najmä o stretnutiach s blízkymi.
Medzi hľadanými je napríklad aj bývalý príslušník Slovenskej informačnej služby (SIS) Ľuboš Kosík, ktorého medzičasom súd právoplatne odsúdil.
Polícia predpokladá, že páchateľ už má na svedomí dve prepadnutia z minulého týždňa.
Pre rivalitu medzi premiérom Petrom Pellegrinim a predsedom Smeru-SD Robertom Ficom v Slovenskej národnej strane podľa slov jej predsedu veľmi trpeli.
V chladiarenskom kamióne sa nachádzalo 11 migrantov vo veku od 14 do 31 rokov.
Predpokladá sa, že v továrni KĽDR vyvíja a vyrába vozidlá používané ako mobilné odpaľovacie zariadenia pre balistické strely dlhého doletu.
Počas roka 2020 plánuje Bratislava vyhlásiť aj 42 architektonických súťaží.
24.12.2019 (Webnoviny.sk) – Strany investujú čoraz viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach. Na svojom oficiálnom účte na sociálnej sieti to uvádza mimovládka Transparency International Slovensko (TIS).
„Medzitým výdavky na Facebooku dosahujú najvyššie úrovne od začiatku kampane. Len za minulý týždeň strany podľa údajov samotnej sociálnej siete preinvestovali cez 50-tisíc eur. Najviac Smer (18-tisíc), Most-Híd (7,4-tisíc), PS/Spolu (7-tisíc), Vlasť (5-tisíc) a SNS (4,7-tisíc). Dve vládne strany tak predbehli v novembri na Facebooku dominantnú pozíciu PS/Spolu,“ dodala organizácia.
Najviac peňazí išlo zatiaľ podľa mimovládky na podporu stránky predsedu Smeru-SD Roberta Fica. Jeho reklama bola mierená na mladšiu a strednú generáciu.
Viac k témam: Parlamentné voľby do NRSR na Slovensku 2020, TIS Transparency International Slovensko, volebná kampaň
Zdroj: Webnoviny.sk – Strany investujú viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach, koalícia PS/Spolu už nie je jednotkou © SITA Všetky práva vyhradené.