Vlastné značky Lidla symbolom najvyššej kvality aj počas koronakrízy
Lidl zvíťazil v dvoch tretinách hodnotených kategórií.
Filtrovať podľa kategórie
Lidl zvíťazil v dvoch tretinách hodnotených kategórií.
K odvetviam s najväčším zavádzaním robotov do výroby patrí automobilový priemysel.
Má na konte sedem medailí z majstrovstiev Slovenska a pred sebou zrejme veľkú športovú budúcnosť. Nina Darovcová je jednou z našich juniorských stolnotenisových nádejí.
Panel expertov, ktorý radí vláde v Berlíne, predpokladá, že v roku 2021 hrubý domáci produkt krajiny vzrastie o 4,9 %.
Financie vládneho fondu na naštartovanie malých firiem sa podľa zamestnávateľov majú zvýšiť z 250 mil. eur na viac ako 1 mld. eur.
Výrobu v továrni v New Hampshire ukončia 15. júla.
Bývalým členom strany Spolu sa nepáčilo jej nové politické smerovanie.
Podľa šéfa Únie miest Slovenska Richarda Rybníčka by toto riešenie umožnilo samosprávam vysporiadať sa so svojimi rozpočtami.
Podľa rozsudku sudca Emmet Sullivan v tejto kauze nemal dostatok dôvodov na spochybnenie rozhodnutia ministerstva spravodlivosti.
Hasiči vykonali na havarovanom vozidle protipožiarne opatrenia, na miesto zasahoval aj záchranársky vrtuľník.
25.6.2020 (Webnoviny.sk) – Lidl zvíťazil v dvoch tretinách hodnotených kategórií.
Slovenskí zákazníci aj v čase koronakrízy potvrdili, že najvyššiu kvalitu spomedzi všetkých vlastných značiek na trhu pre nich predstavujú výrobky zo sortimentu Lidla. V aktuálnom prieskume verejnej mienky, ktorý realizovala medzinárodná agentúra ICERTIAS v apríli, uspel Lidl a jeho „privátky“ v dvoch tretinách hodnotených kategórií. Okrem hlavnej medaile získal prvenstvo aj v kategóriách mäsové výrobky, mliečne produkty, syry, čokolády, nealkoholické nápoje, pivá, vína, krmivo pre psy a mačky, čistiace prostriedky pre domácnosť a výrobky pre osobnú hygienu.
„Aj v týchto náročných časoch poskytuje Lidl svojim zákazníkom na Slovensku absolútne najvyššiu kvalitu produktov svojich vlastných značiek. Rozhodli o tom samotní zákazníci v nezávislom prieskume trhu, ktorý sme realizovali v apríli 2020. Certifikáty QUDAL – Quality meDAL 2020/2021 v segmente vlastných značiek sú vyjadrením záväzku Lidla ponúkať zákazníkom vysokokvalitné produkty, na ktoré sa môžu spoľahnúť,“ konštatuje švajčiarska organizácia ICERTIAS. Popri úspechoch v certifikácii QUDAL sa Lidl dlhodobo teší aj dôvere zákazníkov v ankete Best Buy zohľadňujúcej najlepší pomer ceny a kvality na trhu.
Prieskum sa na území Slovenska realizoval v apríli na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 17 rokov. Dopytovanie sa uskutočnilo prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli privátne značky, ktoré ponúkajú najvyššiu kvalitu na slovenskom trhu.
Prieskum QUDAL – Quality meDAL realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Informačný servis
Viac k témam: Lidl, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Vlastné značky Lidla symbolom najvyššej kvality aj počas koronakrízy © SITA Všetky práva vyhradené.