Zázrační ľudia robia krajší svet
Vďaka svojim zákazníkom realizuje Lidl každý rok spoločensky zodpovedné projekty v hodnote miliónov eur. BRATISLAVA 30. novembra 2018 (WBN/PR) – Vďaka svojim zákazníkom realizuje...
Filtrovať podľa kategórie
Vďaka svojim zákazníkom realizuje Lidl každý rok spoločensky zodpovedné projekty v hodnote miliónov eur. BRATISLAVA 30. novembra 2018 (WBN/PR) – Vďaka svojim zákazníkom realizuje...
Kancelárka v piatok ráno poletí náhradným lietadlom nemeckých vzdušných síl do Madridu a následne komerčným letom do Buenos Aires. BERLÍN 30. novembra (WebNoviny.sk) – Lietadlo...
Ebola zabila od 1. augusta 198 ľudí, pričom zrejme môže aj za smrť ďalších 47 osôb. JOHANNESBURG 30. novembra (WebNoviny.sk) – Konžská demokratická republika zažíva druhé...
Svetové komoditné trhy – ropa. NEW YORK 30. novembra (WebNoviny.sk) – Ceny ropy vo štvrtok zamierili nahor. Ľahká americká ropa zdražela o 2,3 percenta a uzavrela na úrovni 51,45...
Ďalších 30 utrpelo zranenia, medzi nimi aj nemecký turista z taxíku. HONGKONG 30. novembra (WebNoviny.sk) – Autobus vezúci zamestnancov na medzinárodné letisko v Hongkongu vrazil...
Jozef Makúch je ekonóm, vysokoškolský pedagóg, publicista a guvernér Národnej banky Slovenska. Celým titulom: doc. Ing. Jozef Makúch, PhD. Vo svojej funkcii bude do marca 2019....
Dvanásť aktivistov organizácie Greenpeace, ktorí v stredu protestovali v Novákoch za ukončenie ťažby uhlia, je stále zadržaných. BRATISLAVA 29. novembra (WebNoviny.sk) – Dvanásť...
Ukrajine sľubuje, že zostane jej tranzitnou krajinou pre ruský zemný plyn. BERLÍN 29. novembra (WebNoviny.sk) – Nemecká kancelárka Angela Merkelová uviedla, že neodstupuje od...
Oslavy okrúhleho výročia sa začali v Spišskej Novej Vsi už začiatkom novembra spustením internetovej súťaže na webovom sídle mesta – Poznáš svoje mesto? POPRAD 29.novembra...
Poslanci Národnej rady SR totiž vo štvrtok schválili novelu zákona o spotrebnej dani z minerálnych olejov. BRATISLAVA 29. novembra (WebNoviny.sk) – Pohonné látky na Slovensku sa...
BRATISLAVA 30. novembra 2018 (WBN/PR) – Vďaka svojim zákazníkom realizuje Lidl každý rok spoločensky zodpovedné projekty v hodnote miliónov eur.
Koniec roka je tradične obdobím bilancovania a ľudského tepla, Lidl sa preto rozhodol poďakovať svojim zákazníkom za to, že každý deň pomáhajú robiť zo Slovenska robiť lepšie miesto pre život. Ústrednou postavou komunikácie je malé dievčatko, ktoré v predajni vníma bežné činnosti ostatných nakupujúcich, z ktorých však každá má presah do rozprávkového, lepšieho sveta.
Milión stromčekov v Tatrách vďaka projektu „Voda pre stromy“, pomoc desiatkam chorých detí prostredníctvom kampane „Od začiatku v dobrých rukách“, tridsať fantastických detských ihrísk „Žihadielok“ v hodnote 2,6 milióna eur a stovky život zachraňujúcich prístrojov pre novorodencov v hodnote 3,5 milióna eur pre všetky slovenské nemocnice umožňujúce bezplatný pôrod v iniciatíve „Dobré rozprávky“. To všetko sú dlhodobé projekty Lidla, do ktorých sú priamo zapojení jeho zákazníci. „Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venujeme jeden cent na výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok Lupilu putuje desať centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do troch rokov, hlasy ľudí rozhodujú o tom kde každý rok vyrastie desať detských ihrísk Žihadielok a všetkým slovenským nemocniciam venujeme život zachraňujúce prístroje pre novorodencov v hodnote celého výnosu z akcie Dobré rozprávky,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, a dodal: „Všetky tieto aktivity realizujeme vďaka ľuďom a pre ľudí. Sme radi, že naši zákazníci sa zapájajú do našich projektov a spoločne pomáhame tam, kde to je najpotrebnejšie.“
Najvýraznejšou časťou komunikácie je televízny spot odohrávajúci sa v predajni Lidl. Rozprávačkou a hlavnou hrdinkou je malé dievčatko, ktoré v predajni pozoruje ostatných nakupujúcich a nazýva ich „zázračnými ľuďmi“. Na svet sa totiž pozerá cez ďalekohľad a vďaka nemu vidí skutočnosť s presahom do kreslenej rozprávky. Jedna nakupujúca si do košíka vkladá minerálnu vodu Saguaro a v tom momente okolo nej začne rásť les. Maminka jedného chlapčeka vloží do košíka plienky Lupilu a okolo neho začnú šantiť deti. Keď zákazník na svojom smartfóne zahlasuje na webe Žihadielka, predajňa sa premení na jedno veľké ihrisko. A keď v záverečnom zábere podá hlavnej hrdinke mama audiorozprávku, rytier porazí draka a dobro zvíťazí nad zlom. A prečo detský pohľad? Cieľom spoločnosti Lidl je totiž ponúknuť deťom možnosť vyrastať v zdravšom, kvalitnejšom a bezpečnejšom svete.
„Chceli sme sa poďakovať našim zákazníkom za to, že sa zapájajú do našich projektov a spolu s nami pomáhajú robiť svet lepším. V spote sme prepojili skutočný svet s tým rozprávkovým cez pohľad malého dievčatka, ktoré vidí ako sa vďaka bežným aktivitám dejú zázračné veci,“ povedal o spote Branislav Brzula, vedúci úseku reklamy a marketingu diskontného reťazca. „Dievčatko sa na svet pozerá čarovným ďalekohľadom a svojim detským vnímaním sveta nám ukazuje aké skvelé veci dokážu naši zákazníci,“ uzavrel Branislav Brzula.
Viac k témam: Lidl
Zdroj: Webnoviny.sk – Zázrační ľudia robia krajší svet © SITA Všetky práva vyhradené.