Značka Harmony búra stereotypy o domácich prácach
Aliancia žien Slovenska jej udelila Ocenenie za pozitívnu reklamnú prax v oblasti rodovej rovnosti.
Filtrovať podľa kategórie
Aliancia žien Slovenska jej udelila Ocenenie za pozitívnu reklamnú prax v oblasti rodovej rovnosti.
Jimmy Carter bol prezidentom USA v rokoch 1977 až 1981.
Do rovnakej kategórie podľa úradu spadajú aj iné aplikácie vytvorené v Rusku.
Podľa Úradu splnomocnenca USA pre obchod totiž francúzska daň na digitálne služby diskriminuje americké firmy.
Dvadsaťsedemročný Moses Tony Crowe noc pred vraždou popíjal.
Nová legislatíva prináša aj viacero zmien.
Šéf Focusu povedal, že cena prieskumu sa pohybuje v rozpätí od päť do desať tisíc eur v závislosti od metódy, vzorky a dotazníka.
Michael Bloomberg sa bude uchádzať o demokratickú nomináciu do prezidentského súboja s Donaldom Trumpom.
Muscat už cez víkend oznámil, že v januári odstúpi. Demonštranti však chcú, aby odstúpil hneď.
Policajti opitého vodiča zo Srbska zastavili na hraničnom priechode s Maďarskom v Čunove.
3.12.2019 (Webnoviny.sk) – Aliancia žien Slovenska jej udelila Ocenenie za pozitívnu reklamnú prax v oblasti rodovej rovnosti.
Aliancia žien Slovenska po prvýkrát odovzdávala cenu za dobrú reklamnú prax. Tú získala značka Harmony za kampaň na papierové utierky, ktorou upozornila na potrebu prekonávať nespravodlivú deľbu domácich prác medzi ženami a mužmi.
„Jeden by nemal robiť všetko“ – tak znie posolstvo kampane z dielne Elite Solutions. Podľa prieskumov sa totiž denne stará o domácnosť len 16% slovenských mužov a ženy strávia upratovaním až 2,4-krát viac hodín ako ich polovičky. Z výskumov taktiež vyplýva, že páry, ktoré si delia úlohy, sú dlhodobo šťastnejšie.
„Oblasť starostlivosti o domácnosť je jednou z oblastí, cez ktorú sme chceli tému rodovej rovnosti názorne priblížiť ľuďom. To, že o domácnosť sa starajú najmä ženy, sa stalo samozrejmosťou a zvykom. Preto veríme, že naše nové portfólio papierových utierok Harmony nielen naplní nové spotrebiteľské trendy, ale kampaň zároveň pomôže poukázať na zažité stereotypy v našej spoločnosti.” vysvetľuje Katarína Tokárová, Group marketing manager, SHP Group.
Spoločnosť SHP Group uviedla na trh novú produktovú radu papierových utierok prispôsobených na rôzne použitie – do kuchyne, kúpeľne, garáže, ale aj napríklad na čistenie domácich miláčikov. V novej kampani prišla s konceptom, v ktorom prepojila produktové posolstvo špecializovaných papierovych utierok s témou deľby práce v domácnosti.
Kampaň odštartovala imidžovým spotom, ktorý inšpiruje páry k deľbe domácich prác. A to aj za pomoci samotných produktov. Do kampane sa postupne zapájajú aj známe slovenské influencerky, ktoré ukážu, ako si so svojimi partnermi delia povinnosti.
Ocenenie za pozitívnu reklamnú prax udeľuje Aliancia žien Slovenska za reklamy, ktoré narúšajú rodové stereotypy a ponúkajú široké spektrum rolí, situácií a vlastnosti reálnych mužov a žien. Okrem toho už štyri roky udeľuje anticenu Sexistický kix, ktorá je určená zadávateľom tej najsexistickejšej reklamy vo verejnom a internetovom priestore na Slovensku. Netradičná anticena vznikla preto, aby tematizovala problematiku sexizmu v reklame, upozornila na dôsledky sexizmu pre reálne životy ľudí, najmä žien, a ponúkla verejnosti nástroj, ako vyjadriť nesúhlas so sexizmom v reklame.
SHP Group a.s., ktorá je producentom značkovej papierovej hygieny HARMONY, patrí do skupiny ECO-INVESTMENT, a.s. ECO-INVESTMENT, a.s. je česko-slovenský priemyselno-investičný holding, ktorý pokrýva dlhodobé investície v rámci celej Európy. Hlavnými oblasťami investícií sú výroba celulózy a papiera, energetika, spracovanie mäsa, reality a telekomunikácie. Od jeho založenia je holding prítomný vo viacerých charitatívnych projektoch v oblasti zdravotníctva, vzdelania, kultúry a športu.
Inzercia
Viac k témam: ECO-INVESTMENT, HARMONY, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Značka Harmony búra stereotypy o domácich prácach © SITA Všetky práva vyhradené.