Podnikatelia v gastronómii a hotelierstve sú v kritickej situácii, štátna pomoc je nedostatočná a nedostupná
Podľa Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska koronakríza ohrozuje 20 tisíc podnikateľov.
Filtrovať podľa kategórie
Podľa Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska koronakríza ohrozuje 20 tisíc podnikateľov.
Do júlovej kampane za zrušenie inzercie na sociálnej sieti Facebook sa už stihli zapojiť aj veľké značky ako Ford, Adidas či Coca-Cola.
Ďalšia osoba utrpela vážnejšie zranenia rôzneho rozsahu.
Najväčší Trumpov súper o prezidentské kreslo sa rozhodol v predvolebnej kampani so svojimi podporovateľmi nestretávať. Nechce ich vystaviť nákaze koronavírusom.
Prezidentka poukázala aj na nové mimoriadne zadanie, a to využitie 8 mld. eur na naštartovanie reforiem.
Súčasné nastavenie nároku na minimálnu penziu, kedy nezáleží na výške príjmu, z ktorého penzista platil odvody, považuje minister Milan Krajniak za nespravodlivé.
Líder mimoparlamentnej strany Spolu Juraj Hipš 23. júna informoval, že Kollár mal svoj magisterský titul získať po tom, ako do svojej diplomovej práce okopíroval celé strany.
Obdobie posledných mesiacov, ktoré poznačilo šírenie pandémie, otriaslo aj pracovným trhom. Situácia nás prinútila rýchlo sa adaptovať na zmenu podmienok, či zvyknúť si na prácu z...
Nekonečné kolektívne vyjednávanie, ktoré malo celkovo až 25 kôl, neviedlo nikam.
Polícia vyzýva na opatrnosť na cestách. Prázdniny sa začali, vodiči by mali byť na cestách pozornejší.
1.7.2020 (Webnoviny.sk) – V stredu 1.júla sa začína kampaň Stop Hate for Profit, ktorej organizátori vyzvali firmy, aby počas júla neinzerovali na sociálnej sieti Facebook. „Žiadame všetky podniky, aby v súlade s našimi najhlbšími americkými hodnotami slobody, rovnosti a spravodlivosti v júli neinzerovali na Facebooku,“ vyhlásili.
Podľa kritikov spoločnosť nerobí dostatočné kroky na odstránenie nenávistných prejavov. „Pošlime Facebooku silný odkaz: vaše zisky nikdy nebudú stáť za podporu nenávisti, bigotnosti, rasizmu, antisemitizmu a násilia,“ napísali na webstránke www.stophateforprofit.org.
Do kampane sa už zapojili stovky firiem z celého sveta, medzi nimi aj veľké značky ako napríklad Ford, Adidas, HP, Coca Cola, Mars, Unilever, Starbucks, Aviva či Intercontinental Hotels Group. Množstvo firiem zrušilo reklamu aj na iných sociálnych sieťach.
„Naše systémy v súčasnosti automaticky odstraňujú 90 % a vyhľadajú 90 % prejavov nenávisti. Nie je to dokonalé, no je to oveľa viac oproti 23 % spred dvoch rokov. Ak bude nenávisť vo svete, bude aj na Facebooku,“ uviedol zástupca Facebooku Steve Hatch pre BBC Radio 4 a dodal, že robia, čo môžu a pokúsia sa robiť ešte viac.
Viac k témam: reklama
Zdroj: Webnoviny.sk – Veľké firmy začali bojkotovať reklamu na Facebooku, začala sa kampaň Stop Hate for Profit © SITA Všetky práva vyhradené.