U pripraveného zubára ste v bezpečí. Istotou je spoločná zodpovednosť
Strach zo zubára už nie top dôvod, prečo sa mu vyhnúť. Tromfli ho obavy z nákazy pri ošetrení. Sú namieste?
Filtrovať podľa kategórie
Strach zo zubára už nie top dôvod, prečo sa mu vyhnúť. Tromfli ho obavy z nákazy pri ošetrení. Sú namieste?
Udržateľnosť podnikania je jeden z hlavných cieľov, ktorý si pre rok 2019 stanovila spoločnosť Huawei.
Nezriadiť vlastné odberné miesto sa spoločnosť rozhodla aj pre stále sa meniace podmienky pre zamestnávateľov.
Strana Smer - sociálna demokracia (Smer-SD) chce iniciovať hlasovanie o dôvere vláde.
Záujemcovia sa môžu prihlásiť na regionálnom veliteľstve ozbrojených síl.
Firmy i vláda by mala k riešeniu vzniknutej situácie pristupovať citlivo a zamestnanci by nemali byť trestaní za slobodné rozhodnutia.
Blížiace sa celoplošné testovanie obyvateľov Slovenska vnímajú ľudia bez domova rozporuplne.
Pravidelné testovanie sa bude každý týždeň týkať 30 zariadení sociálnych služieb a 910 zamestnancov, ktorí sú v priamom kontakte s klientmi.
Podľa Oravca chcú pripraviť skutočne kvalitný balík niekoľkých stoviek zmien.
V prípade neodkladných záležitostí môžu občania kontaktovať pracovníkov úradu telefonicky alebo e-mailom.
29.10.2020 (Webnoviny.sk) – Strach zo zubára už nie top dôvod, prečo sa mu vyhnúť. Tromfli ho obavy z nákazy pri ošetrení. Sú namieste?
Odpovede na otázky, ktoré si kladieme v súvislosti s akútnym či plánovaným ošetrením u stomatológa sú jasné. „U nás sa pacienti môžu spoľahnúť na to, že ich ošetrujú lekári a sestry s negatívnymi testami na Covid-19 a v prostredí, kde nielen vo výnimočnom stave dodržiavame prísne hygienické opatrenia. Zodpovedný prístup by mal byť však na oboch stranách. Ako lekárov, tak i pacientov,“ konštatuje MUDr. Alexander Schill, šéf zubnej kliniky Schill Dental Clinic, ktorá poskytuje svoje služby v Bratislave, v Žiline a v Košiciach.
V krízových situáciách rozhoduje komunikácia – otvorená, zrozumiteľná a adresná. Ani v prípade stomatológov to nie je inak. Potvrdzujú to slová primára špičkovej kliniky, ktorý dáva rovnaký dôraz ako na komunikáciu do vnútra tímu, tak aj navonok, k pacientom.
„Je pre nás kľúčové, aby sme sa pozerali na riziká spojené s nákazou z pohľadu lekára a rovnako aj ľudí, ktorí k nám prídu na ošetrenie. S istotou môžem povedať, že pacient je u nás pred vírusom maximálne chránený, pretože príde do prostredia s vysokým hygienickým štandardom od vstupu, recepcie, čakárne, toaliet, po samotnú ambulanciu. Pri príchode k nám prejde dezinfekciou, meraním teploty. Celý personál kliniky je pravidelne testovaný, aby sme zabezpečili jej plynulý chod, a teda i ošetrenia v najlepšej kvalite a odbornej úrovni. Fungujeme podľa presných pravidiel, ktoré striktne dodržiavame.“
V priestoroch ordinácií sú len nutné veci, ktoré sú pravidelne dezinfikované a sterilizované.
Pri vstupe pacient dostane návleky na obuv, vydezinfikuje si ruky a odmeria sa mu teplota.
Nosenie rúška je povinné pre každého.
V čakárni sa dodržiava odstup.
Recepčný pult je oddelený priehľadným ochranným štítom.
Platba sa vykonáva primárne bezkontaktne (nie len bezkontaktne). Tím kliniky je Covid negatívny.
Nezabúdajme na fakt, že riziko nákazy lekára pacientom pri samotnom ošetrení je vo významnej miere väčšie ako v opačnom prípade. „Ak k nám príde príznakový alebo pozitívny pacient a zatají to, ako lekári sme takpovediac pod priamou paľbou. Pri zákrokoch používame prístroje a postupy, pri ktorých sa vo vzduchu víria kvapôčky dopadajúce nielen na nás, ale i na prístroje, zariadenie ordinácie. Preto po každom pacientovi celý priestor bezo zvyšku a dôkladne dezinfikujeme, ambulancie sú vybavené neustálym vetraním vzduchu a používame germicídne žiariče. My pacienta chránime v tej najvyššej možnej miere. Od neho očakávame len férový a zodpovedný prístup,“ dodáva lekár.
Ak si nie ste istí, či váš lekár služby poskytuje a v akom režime, jednoducho sa pýtajte. „Prirodzene, vo zvýšenej miere odpovedáme telefonicky alebo mailom na otázky, či ordinujeme, aké opatrenia u nás platia, či pacient potrebuje negatívny test na Covid-19, alebo nie. Ale aj na rovinu sa nás pýtajú, či sa u nás nemôžu nakaziť,“ vysvetľuje recepčná.
„Od pacientov nepožadujeme negatívny test na Covid-19, ak ho majú, tak o to lepšie. Stačí, ak sami objektívne zhodnotia svoj zdravotný stav, preberú situácie, kde sa mohli prípadne nakaziť. Ak sa necítia dobre, radšej nech ostanú doma. Ak však nepozorujú na sebe žiadne príznaky a boli zodpovední, pokojne k nám môžu prísť. Bez obáv ich ošetríme v čase, kedy potrebujú,“ dodáva.
V Schill Dental Clinic aj vo výnimočnom režime celej krajiny sú schopní vykonávať aj náročné stomatologické zákroky bez ujmy na kvalite.
Informačný servis
Viac k témam: PR, Schill Dental Clinic, zubná klinika
Zdroj: Webnoviny.sk – U pripraveného zubára ste v bezpečí. Istotou je spoločná zodpovednosť © SITA Všetky práva vyhradené.